Onze trainingen
We geven trainingen rond het gebruik van Ons. Voor verschillende doelgroepen. In de trainingen in de context van de implementatie voor een specifieke klant ligt de nadruk op de knoppen en werkwijze afspraken. In de trainingen die open staan voor iedereen ligt de nadruk op de manieren waarop Ons uw werkprocessen optimaal kan ondersteunen. In deze trainingen komen de verschillende mogelijkheden aan bod.

Los van systemen geven wij inhoudelijke trainingen betreffende diverse zorgmethodieken of roostermethodieken. De zorginhoudelijke trainingen worden gegeven door ervaren trainers met een zorginhoudelijke achtergrond.

Uiteraard onze Accordis Zorgmonitor in het aanbod opgenomen. We bieden hiervoor zowel een basistraining als een uitgebreide, verdiepende training.

Voor alle trainingen ontvangt u een certificaat van deelneming, voor de zorginhoudelijke methodiek trainingen ontvangt u tevens accreditatiepunten voor het BIG-register.

Open inschrijving

Accordis geeft trainingen waarop u individuele medewerkers kunt inschrijven. Deze trainingen worden verzorgd op diverse locaties in het land. Vanuit onze kantoren in Helvoirt en Zwolle en vanuit trainingslocatie op Hoog Catharijne in Utrecht. Er wordt getraind in kleine groepen van vijf tot maximaal twaalf cursisten. Trainingen met minder dan vijf inschrijvingen zullen niet doorgaan, u krijgt dan een alternatief aangeboden.

Trainingen op locatie
Naast de open inschrijf trainingen bieden wij ook trainingen op uw locatie aan. Dit kunnen dezelfde trainingen zijn die we in de open inschrijving aanbieden en daarnaast trainingen toegespitst op uw situatie als onderdeel van een implementatie traject of in het kader van her- of bijscholingen.

Voor de trainingen op locatie is het mogelijk om deze aan te passen op uw specifieke situatie. Hiervoor is dan (beperkt) maatwerk nodig. Indien gewenst kan er ook een volledig specifieke training voor uw organisatie worden gemaakt.

Opbouw van de trainingen

Elke training bestaat uit theorie en het oefenen met praktische case-situaties. De cases worden met elkaar besproken en de cursisten kunnen elkaar feedback geven.

De deelnemers ontvangen de cursuspresentaties en waar relevant standaard systeemhandleidingen. Sommige trainingen worden voorafgegaan door een e-learning training als voorbereiding op de klassikale training.